Általános Szerződési Feltételek

(hatályos 2024.01.17.-től)

A jelen általános szerződési feltételek („ászf”) a www.lililand.hu weboldalon  Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.lililand.hu weboldalon keresztül a jelen ászf-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni.

CÉGADATOK

Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó fontosabb adatai a következők:

Vállalkozó neve: Havasné Borszék Lilián Erika – Egyéni vállalkozó

Székhely: 2113 Erdőkertes, Hév u. 14.

Nyilvántartási szám: 58118168

Adószám: 41878781-1-33

Képviselő neve: Havasné Borszék Lilián Erika

Telefon: +36308267063

Email cím: info@lililand.hu

VÁSÁRLÁS A WEBSHOPBÓL

Termékismertető

Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó kézzel készült dísztárgyakat, játékokat készít. A termékek mindegyike kizárólag 3 éves kor felettieknek, szülő felügyelete mellett ajánlott. A webshopban található figurák, valamint a hozzájuk tartozó bútorok és kellékek egy játékcsaládot alkotnak, méretben passzolnak, egymással kiegészíthetők, a játékkészlet bővíthető. Részletesebb leírást az egyes tárgyakról, azok méretben egymáshoz illő voltáról lásd az adott termék leírásában.

Vásárlás menete, megrendelés

Válassza ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket és tegye be a kosárba.

A megfelelő termékek kiválasztását követően, amennyiben nem kíván további terméket a kosárba tenni, válassza a kosár tartalmának véglegesítését. Ezt követően szükséges kitölteni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó és a vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltsék ki. A „Pénztár” oldalon a megrendelés véglegesítése előtt a weboldal felkínálja a megrendelés ellenőrzésének/módosításának a lehetőségét. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el a megrendelésüket a véglegesítést megelőzően.

Felhívjuk a figyelmet, hogy Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó által értékesített termékek  kézzel gyártott iparművészeti termékek. Emiatt nincs garantálva, hogy az azonos tervek alapján készített egyes termékek pontosan egyformák legyenek. Kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján készített termék között. Emiatt, a webshopban szereplő fotón látható termék kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során az Ön részére megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg a részünkre. A kismértékű eltérések nem jelentik Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó a termékek értékesítésére vonatkozó ajánlatához addig van kötve, amíg egy adott termék fellelhető a webshopban, a weboldalon elérhető. A termékek fotóit a vonatkozó megrendelések kézhezvételét követően levesszük a honlapról. A honlapon meg nem található termékre megrendelést nem lehet leadni.

A megrendelés kézhezvételét 48 órán belül email-ben visszaigazoljuk a megrendelésben feltüntetett email címre küldött elektronikus levélben. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén. Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó emailben tájékoztatja a vevőt a teljesítésről, azaz a termékek fuvarozónak való átadásáról. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb e-mailben értesítjük.

Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül emailben értesíti az érintett vevőt erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség: (i) ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (ii) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

Amennyiben (I) Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy (II) nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy (III) nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé.

A megrendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a www.lililand.hu webcímen. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

A jelen ászf alapján megkötött szerződések nyelve a magyar.

A megrendeléseket a teljesítést, azaz a megrendelt termékek fuvarozónak történő adását követő 30 napig tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A 30 nap elteltével a megrendeléseket és a bennük rögzített személyes adatokat töröljük a nyilvántartásunkból. Erre nézve lásd még az Adatvédelmi szabályzatban foglaltakat.

Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó az ÁFA törvény szerinti adóalany, a  termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) bruttó árak.

A termékek árán kívül szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget.

Szállítási lehetőségek:

Foxpost

A szállítási díj Magyarországon belül Borszék Lilián egyéni Vállalkozóval mindenkor szerződött fuvarozó cég (Foxpost) mindenkor hatályos csomagszállítási díjszabásához igazodik. Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó a postára adás határidejéért vállal felelősséget. A postára adást követően a Foxpost a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó felelősséget nem vállal. Mindezek alapján a jelen ászf hatálybalépésének napján a Foxpost szállítási díjai a következők:

Automatába küldés esetén nettó 899 Ft

Házhoz szállítás esetén:

11,5 cm x 36 cm x 61 cm – 1890 Ft

19,5 cm x 36 cm x 61 cm – 2590 Ft

37,5 cm x 36 cm x 61 cm – 3690 Ft

60 cm x 36 cm x 61 cm – 3690 Ft

Utánvétel kezelési díjak – házhozszállítás és csomagautomatába szállítás esetén:

10 000 Ft-ig: 150 Ft

10 000 Ft felett: 1,2 %

 

MPL

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

A szállítási díjak a fuvarozó díjszabásának módosulása esetén változhatnak, melyet minden esetben a jelen ászf-ben közzéteszünk.

A megrendelt termékek árát bankkártyával illetve utánvéttel lehet kifizetni. (Személyes átvétel esetén készpénzben.) A fizetés módját a „Pénztár” oldal „Fizetési mód” menüpontja alatt kell kiválasztani.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó a termékekkel együtt küldi meg a vevő részére.

Amennyiben a vevő szeretné, van lehetőség a csomag személyes átvételére is Erdőkertes Hév u. 14. szám alatt Havasné Borszék Lilián Erika egyéni vállalkozó és a vevő által  egy előre egyeztetett időpontban.

Szállítási feltételek

A termék(ek) a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül kerül(nek) a fuvarozónak átadásra. A megrendelt termékeket a sértetlenségét megőrző csomagolásban adjuk át a fuvarozónak kiszállításra. A megrendelt termék(ek)et a Foxpost szállítja házhoz. Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó a fuvarozónak való átadás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a Foxpost saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg. A Foxpost általában csomagautomatába kiszállítja a csomagot az átadást követő 2 munkanapon belül, házhoz pedig 2-3 munkanapon belül.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, de legalább kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vevőnél maradó példányát , amelyeket kérjük őrizzen meg. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.

Elállás joga

A jelen ászf alapján a www.lililand.hu weboldalon keresztül megrendelt termékek megvásárlásától a vevő tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A tizennégynapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. A vevőnek kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Ebből a célból kérjük, vegye figyelembe a szállítási feltételeknél írtakat.

A vevő írásban, emailben elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ászf „Cégadatok” fejezetében rögzített email címre kell megküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát  illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni.

Elállás esetén a vevő köteles, a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásba, amelyben az ő részére kézbesítve lett), ajánlott küldeményként visszaküldeni Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó részére a kérdéses termékeket. A visszaküldés költségeit a vevő viseli. Elállás esetén a vevő a termékkel együtt a vonatkozó számlát is köteles Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó részére visszaküldeni.

Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó a vevő által a részére kifizetett összeget visszatéríti a vevőnek, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta. Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának értékét.

Szavatosság

Amennyiben a webshopban megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó köteles a vevő szavatossági igényét teljesíteni.

Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. (Vásárlást bizonyító számla, bizonylat meg nem léte esetében sajnos nem megállapítható a tulajdonbavétel ideje.) Ha a hiba a termék vásárlását követő 1 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni vállalkozó az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 1 hónapon túl jelentkezik, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó csak ebben az esetben köteles a szavatossági igényt teljesíteni.  A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján – http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

A hibás termék kijavítása céljából kérjük, hogy küldjék meg részünkre a hibás terméket, továbbá a termék eredetének igazolása céljából a  vásárlásra vonatkozóan kiállított számla másolatát is. Amennyiben a vásárlásról a kiállított számlát a vevő nem tudja bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről egyébként nem egyértelmű, hogy az Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó által készített termék, úgy Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem köteles a szavatossági igényt teljesíteni.

Amennyiben a kijavításra megküldött termékkel együtt a vevő megküldte ugyan a hivatkozott dokumentumot, ám ezzel együtt a termékkel kapcsolatban kétség merül fel, hogy az valóban Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó által gyártott termék-e, úgy Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó jogosult a rendelkezésére álló adatok (ideértve, de nem kizárólag a webshop archív adatait) alapján igazolni, hogy a kérdéses terméket nem ő gyártotta és így a szavatossági igény érvényesítését visszautasítani.

Amennyiben a termék vásárlásától számítva 1 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha a vevő ezt nem tudja bizonyítani, úgy Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozó nem tartozik szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vevőt tájékoztatja és a terméket a vevő költségére utánvéttel postázza vissza a vevőnek. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) Havasné Borszék Lilián Erika Egyéni Vállalkozót terhelik.

Panaszügyintézés helye, módja

Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

– levélben: 2113 Erdőkertes, Hév u. 14.

– emailben: info@lililand.hu

– telefonon: – munkanapon 9-15 óra között, +36308267063

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:

– megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;

– jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);

– elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);

– a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

– az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

Társaságunk tevékenységének ellenőrzésére nézve az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége. Bővebb információt a www.nfh.hu weboldalon talál.

A panaszokra vonatkozó levelezéseket 1 évig megőrizzük.